APA (7th ed.) Citation

Arifin, M., Jannah, W., Zakiyah, N., Meiliana, A., Barliana, M. I., Lestari, K., & Gumpricht, E. (2026). Fructose Diet–Induced Liver Injury Through Oxidative Stress: A Systematic Review of Preclinical Studies. Journal of Nutrition & Metabolism, 2026, 1. https://doi.org/10.1155/jnme/1644860

Chicago Style (17th ed.) Citation

Arifin, Marissa, Wardatul Jannah, Neily Zakiyah, Anna Meiliana, Melisa Intan Barliana, Keri Lestari, and Eric Gumpricht. "Fructose Diet–Induced Liver Injury Through Oxidative Stress: A Systematic Review of Preclinical Studies." Journal of Nutrition & Metabolism 2026 (2026): 1. https://doi.org/10.1155/jnme/1644860.

MLA (9th ed.) Citation

Arifin, Marissa, et al. "Fructose Diet–Induced Liver Injury Through Oxidative Stress: A Systematic Review of Preclinical Studies." Journal of Nutrition & Metabolism, vol. 2026, 2026, p. 1, https://doi.org/10.1155/jnme/1644860.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.