APA (7th ed.) Citation

J, L., AAM, M., E, D. C., MS, B., IJ, B., PA, L., & DM, M. (2021). Ingestion of magnesium was not associated with coronary calcium score in a cross-sectional study. International journal for vitamin and nutrition research. Internationale Zeitschrift fur Vitamin- und Ernahrungsforschung. Journal international de vitaminologie et de nutrition, 91(3-4), 217. https://doi.org/10.1024/0300-9831/a000618

Chicago Style (17th ed.) Citation

J, Levy, Miranda AAM, De Carli E, Bittencourt MS, Benseñor IJ, Lotufo PA, and Marchioni DM. "Ingestion of Magnesium Was Not Associated with Coronary Calcium Score in a Cross-sectional Study." International Journal for Vitamin and Nutrition Research. Internationale Zeitschrift Fur Vitamin- Und Ernahrungsforschung. Journal International De Vitaminologie Et De Nutrition 91, no. 3-4 (2021): 217. https://doi.org/10.1024/0300-9831/a000618.

MLA (9th ed.) Citation

J, Levy, et al. "Ingestion of Magnesium Was Not Associated with Coronary Calcium Score in a Cross-sectional Study." International Journal for Vitamin and Nutrition Research. Internationale Zeitschrift Fur Vitamin- Und Ernahrungsforschung. Journal International De Vitaminologie Et De Nutrition, vol. 91, no. 3-4, 2021, p. 217, https://doi.org/10.1024/0300-9831/a000618.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.